mspgurlzz

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

bilder ;)

Av jag bäst!! på msp - 23 november 2012 13:33

sry att jag nt har bloggat!!

 men halå? 

Nt konstigt att jag nt kan!


Varje gng jag försöker göra ett inlägg...gör jag den laddar upp bilderna osv. 


Sen precis när jag ska publicera kmr ngn o säger att jag ska plocka undan o lägga mig typ!!


så jag hinner ej!


Gjorde en ab nyss...xD   


 


sätt igång med - love ita!


kan ej blogga! ska käka THAIMAT NU IGEN!!!!

 Men ärligt talat de e nt mitt fel?!


ny skylt (:

 


Kolla in!

detta ska jag äta (:


 



   Yaay! älskar thaimateee!!!!!


cool vid. av Emo_Frida!


  


yess , har lärt mig hur man laddar upp videoklipp från youtube xD   


ngra till! xD




jag har ritat nya chibisar! kolla in dom här!


 

Denna chibi e överraskad och på japanska stårre '' aay?'' tror det betyder '' vaa?''


men ärligt talat hur skajg kunna veta vad det betyder om jag nt e japansk O.O   


 

Denna chibi e en japansk affärsman som har sett ngt....så han blir helt överaskad!

tkr kaffekoppen e bäst xD   


erkänn  jag ritar bääst?! xD   

  

 

Detta, kära bloggläsare, e manga! erkänn denna bara ääger!

alla frågar mig i skolan....om detta

''får jag den?'' ''kan jag inte få den '' osv .   


fatta detta e min snyggaste teckning e hela mitt liv! kolla vad fult jag ritade förut xD   



   



nooobteckning!!  .





                                                         hajjdåh   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jag bäst!! på msp - 5 april 2013 13:00

Jaa, jg slutar ;)   orkar nt blogga för jg e väääldigt upptagen.... Fler läxor... cases osv.... Och förresten....   BLOGG IS NOT MAH THINGY!   Ja... Här e ngra bilder jg tog som jg nt orkade lägga upp!       Såhär ser de ut om ma...

Av jag bäst!! på msp - 17 januari 2013 18:20

sry, jag har tn bloggat på ett tag men, skolaan e så.. jalla... trööG!! Men aja, jallajalla...   I   Msp , o de vet du, nt sant? Fritids! No, i hate Daycare so Huneyboo much! Den förstör så jag nt kan vara inne förrns 5... BAJSJALLA!   Men, d...

Av jag bäst!! på msp - 3 januari 2013 20:35

Heeej! jag vet nt vad jag ska göra såååå.. jag visar en bild på mig!!!   bye! Cx                ps. gangnam style med  mer än 1.000.000.000 visningar!!!!! fett coolt azzzå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!! x) !     ...

Av jag bäst!! på msp - 17 december 2012 15:33

                                      Hahahallo!! Har köpt bloggappen nu -.-' . Kejj nt så spännande.... Kmr ta bort appen vill nt ha blogga - från - mobilen appen Men nu när jag h...

Av jag bäst!! på msp - 16 december 2012 13:18

Godnatt i föskott!!        Just say byea before i shoot yah in yah heart!!   ...

Presentation


♥Tjeena♥

detta...ééé...min blogg här! besök bloggen oftare, taack!
//megirl♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad e knäppast xD
 Att sälja sin bil för att få råd med bensinen?!
 att bli lvl 25 på 4 sekunder?!
 Att Blogga?!
 Att gilla rosa om man e kille elr gilla svart om man e tjej ( jag gillar svart + e tjej)?!
 Spela msp ( gör jag ) ?!
 Spela stardoll ( gör jag)??!
 Spela gitarr ( gör jag)??!
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards