mspgurlzz

Alla inlägg under november 2012

Av jag bäst!! på msp - 28 november 2012 15:51















Heeej!!!


Somdet flesta av er har jag satt upp pepparkakor o granbitar på balkongen.....


Det e jul!!

 

Hur mnga har satt upp pynt? =) 


Msp tar oxå en julpaus o gör om msp!


 


Gillar ni dee? jag lovvar det! har så lite sc har slösat jättemkt kan nt köpa ngt D':   

 

nyyyy tääävling!


  


njääää.....den får 4 - 5 sjärnor!   


Ska göra ett inlägg till, bye xD


  (:

Av jag bäst!! på msp - 23 november 2012 13:33

sry att jag nt har bloggat!!

 men halå? 

Nt konstigt att jag nt kan!


Varje gng jag försöker göra ett inlägg...gör jag den laddar upp bilderna osv. 


Sen precis när jag ska publicera kmr ngn o säger att jag ska plocka undan o lägga mig typ!!


så jag hinner ej!


Gjorde en ab nyss...xD   


 


sätt igång med - love ita!


kan ej blogga! ska käka THAIMAT NU IGEN!!!!

 Men ärligt talat de e nt mitt fel?!


ny skylt (:

 


Kolla in!

detta ska jag äta (:


 



   Yaay! älskar thaimateee!!!!!


cool vid. av Emo_Frida!


  


yess , har lärt mig hur man laddar upp videoklipp från youtube xD   


ngra till! xD




jag har ritat nya chibisar! kolla in dom här!


 

Denna chibi e överraskad och på japanska stårre '' aay?'' tror det betyder '' vaa?''


men ärligt talat hur skajg kunna veta vad det betyder om jag nt e japansk O.O   


 

Denna chibi e en japansk affärsman som har sett ngt....så han blir helt överaskad!

tkr kaffekoppen e bäst xD   


erkänn  jag ritar bääst?! xD   

  

 

Detta, kära bloggläsare, e manga! erkänn denna bara ääger!

alla frågar mig i skolan....om detta

''får jag den?'' ''kan jag inte få den '' osv .   


fatta detta e min snyggaste teckning e hela mitt liv! kolla vad fult jag ritade förut xD   



   



nooobteckning!!  .





                                                         hajjdåh   



Av jag bäst!! på msp - 18 november 2012 16:06

Heej! ida har jag ritat en chibi!

ni ksk undrar vad en chibi e? se dåh min ab!


Vilken? den här ju!



 


Gilla den! gjorde den 3sekunder sedan typ -.O'


här e min gråtande chibi!


 


visst vart den söööt?!


 



2 bilder tsm...öoö


viss vart den sööt?!


bye xD


    


Av jag bäst!! på msp - 13 november 2012 17:09

OmG! har nt bloggat på lääänge nue ändrade om desighnen (stavning xD) på mee blogg! aja, har matteläxa som ska lämnas in på tors. v 46 + glosförhör i engelska   asså, äh, guuud! men engelskaprovet gör ingeet eftersom jag e´bäst på engelska i klassen....lovar!   xDD men aja ...kmr nt kunna blogga på alla måndagar , e de risk ´+ på ons o ors men fredag gårre   ! för då får jag sitta té kl 4 från kl 12! xD    lovar! typ....


sååå få se nu...


måndagar : gitarrlektioner   

tisdagar : glosförhör X(   + baad i skolan ??

 

onsdagar : ingeet   


torsdagar : bad + annat  


fredagar : slöjd+ party (alltid)   


bye! //



 

Av jag bäst!! på msp - 11 november 2012 14:55

hann ej blogga igår va på ett part 2 - 4 sen direkt efteråt gäster   


sooo hann nt med dee


aja daaa~


en bild på mig 



 


meeeen ajaja kan nt blogg mera idag   

våra gooaste vänner skulle flytta :'( så måste krama av dem....


bye xD



 

Av jag bäst!! på msp - 9 november 2012 22:01

on a party xD sista idag....

ksk nt bloggggar imorrn ska ksk foo en  gitarr! skriver pa en engelsk data '.' drf kan nt dem sista 3 bokstaverna xD 


goodnatt~~ bye xD


    





Av jag bäst!! på msp - 9 november 2012 14:41

aa, här kmr nya namnskylten   




 


haha, den vart tråkig, inte sant? men orka göra en färgglad skylt...görre sen! 


aja, dagens moviestar här nere!


Dagens moviestar é..........


 


Zelda0000!! en shysst tjej, modesjärnig....aja adda adda xz)


bye xD


 

Av jag bäst!! på msp - 8 november 2012 17:46

tjeena! gangnam style äger hu bara föör mkt, har det i hörlurarna dygnet runt! ok ksk inte i skolan direkt.....


men hemma! på mobilen vägen hem! när jag spelar msp!



 


den ÄGER ju! men han har typ härmat videon här nere    nt härmat men kola vah likt!


 


de e ju skjukt lik en step på gangnam style! denna vid. komm ut före gg style så han typ borde ha härmat elr ngt   


förresten....ny namnskylt! kmr i denna inlägg elr imorrn beror på om jag får data lite mer     

Presentation


♥Tjeena♥

detta...ééé...min blogg här! besök bloggen oftare, taack!
//megirl♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad e knäppast xD
 Att sälja sin bil för att få råd med bensinen?!
 att bli lvl 25 på 4 sekunder?!
 Att Blogga?!
 Att gilla rosa om man e kille elr gilla svart om man e tjej ( jag gillar svart + e tjej)?!
 Spela msp ( gör jag ) ?!
 Spela stardoll ( gör jag)??!
 Spela gitarr ( gör jag)??!
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)
 (:
 :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards